saraduvet (;

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

Det gick inte att hitta inlägget.
Kontrollera URL:en och försök igen.
Av ssaraa - 31 oktober 2011 10:45

hej c: alltså, jag har fixat med bloggen igen, och allt detta som är grått:   jag vill ha en bild över hela de ist, de låter fult, men ska ha så lixom allt typ smälter in eller ah xD så om ngn kan hjälp miiig?! *-* <3   Kommer snart lite...

Av ssaraa - 27 oktober 2011 17:01


halu, kom he från skolan för ett tag sen, hade simning, blä fett segt :c och så klart så har alla nolife och skvätter på mig >:c har ine gjort dom något juu (a)   Nu sticker jag till Michelle, hade baiigt pusshej ♥     vackra...

Av ssaraa - 26 oktober 2011 18:02


Halåååå, öh, måste bara berätta, att idag så hade vi vääärldens roligaste LK lektion c; Vi satt och spelade Wordfeud mot vår lärare .__. xd dom som inte hade de, satt typ och ritade eller snackade eller ngt Hahah, rätt kul måste jag säga *-* ...

Av ssaraa - 25 oktober 2011 15:45


Heluuuu umh idag, så delade jag & Yara ut inbjudningar till vår filmkväll *-* och jaa, det är btw 2 månader - en dag kvar till julaftoon 8D   Just nu, så sitter jag och hjälper min lillebror med att leta spöken på ett fail spel .__.' menmen...

Av ssaraa - 23 oktober 2011 14:08

Hej, Har typ bestämt mig för att blogga igen, lite då & då när jag känner för de c: Så fixade helt nytt, tog bort alla inlägg, ändrade headern & designen. Hoppas det blev bra iaf <.<   Iaf, för er som vill se, så kommer det en före & ef...

Presentation

Omröstning

Är min bloggdesign fin eller ska jag ändra den?
 Sjukt fin! *-*
 Fin :)
 Helt ok..
 Um.. Du kanske borde ändra den.. :/
 Ful!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök på inlägg ;)

Senaste inläggen

du är nummer :

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards